Member details

Trek die stekker uit mn wekker want ik lig hier net zo lekker

Sort by: -Old first- | New first

14 Dec, 23:59
Iemand ervaring mee??
Denk dat dit echt iets voor mij is, maar hij is zooo duur!!
15 Dec, 16:32
die wekker gaat tig keer 't raam uit:wtf:
15 Dec, 18:30
Ik heb 'm niet, maar verkoop 'm wel.
Heb 'm als DEMO in de winkel staan. Gaat de hele dag zown irritant vogelgeluid door de winkel heen. Lijkt wel f*cking Center Parks... :-s
15 Dec, 23:41
@ yvonne Waarom gaat ie het raam uit??
hou je niet van vogels en zonlicht? ;-)

@ rick Ja op je werk, maar ut gaat erom of je er lekker wakker van wordt..
16 Dec, 00:00
@ Brenda:
Maar als hij al irritant is als je wakker bent, hoe irritant is die dan wel niet als je nog in je bed ligt te meure?? :xd:
16 Dec, 19:29
:chinrub: heb je helemaal gelijk in!
16 Dec, 19:53
Bij een vriend van me bevalt ie prima!
18 Dec, 15:50
ik heb m paar daagjes mogen lenen van iemand. Tis wel een stukje fijner wakker worden dan zon irritant PIEP PIEP PIEP. Maar echt opzienbarend beter.. nee
21 Dec, 02:33
Als het 's ochtends licht wordt, word ik echt niet wakker hoor... Dus met zo'n lamp ineens wel? Denk niet dat het echt werkt, maar als iemand me er 1 cadeau doet ben ik natuurlijk de beroerdste niet en test ik m wel ff uit!
27 Dec, 12:26
Ik heb m, maar ik slaap er nog steeds vaak zat doorheen. Dus nee, het is geen wonderwekker die je van een omgekeerd dag-en-nachtritme kan afhelpen en hij laat je ook niet vroeg opstaan als je tot diep in de nacht gefeest hebt en vroeg wil/moet opstaan de volgende dag. Ja, als je op een redelijke tijd wil opstaan nadat je naar bed geweest bent (na 6-8 uur slaap dus) werkt het wel erg ontspannend.

Maar geloof al die onzinverhalen vanuit de reclames maar niet want daar is niets van waar. Philips Wake Up Light is niet de wonderwekker die het belooft te zijn. Achteraf gezien pure geldverspilling...
2 Jan, 23:46
Ik heb hem ook.. ik word er wakker door:-o maar niet door zo'n ouderwetse wekker.. alleen door dat wonderding
3 Jan, 23:03
het principe van de wekker is logisch..

je biologische klok word afgesteld op de hoeveelheid licht.. als het donker word word dat geregistreerd door je ogen en door gestuurd naar je epifyse.. komt er een stofje vrij in je lichaam genaamd melatonine.. deze maakt je moe en zorgt dat je in een diepe slaap komt.. als het licht word ontvange je ogen dat en sturen dat signaal door naar de epifyse.. deze steld je biologische klok bij en stopt de aan maak van melatonine.. en inplaatst daar van word ee ander stofje gemaakt..hier door word je wakker

dus het principe is goed.. maaar het is neit zo dat zodra het licht aan gaat je wakker word.. maar als je wakker word is het niet zo abrupt en bet je ook echt wakker.. als in fit..
4 Jan, 18:37
Hmm t lijkt mij echt wel aardig relaxed hoor.. Ik haat dat gepiep.. Tegen licht kan ik niet,, ben als t licht wordt wakker.. Misschien toch maar kopen.. Wel achterlijk duur;-)
7 Jan, 22:46
ik heb hem ook en hij is erg fijn. Ik ben een stuk fitter en het is minder vervelend wakker te worden... je bed uit komen blijft vervelend natuurlijk maar goed het iets aangenamer wakker worden is natuurlijk wel ideaal!!!
Wij hebben hem sinds 4 weken en het licht kan je gewoon instellen hoe hard je het wilt hebben, net zoals de kikkers,vogels of de radio;-)
ik zou zeggen kopen!!!!
12 Jan, 14:55
Ik was al jaren op zoek naar een wekker waarvan ik niet meteen gestrest wakker werd. Kwam bij Mediamarkt een wake-up van NafNaf tegen voor rond 80,=. Vind het super wakker worden hiermee. Word ik niet van het licht wakker, dan lukt het uiteindelijk met de vogels. Licht en geluid worden langzaam steeds harder, dus hoe laat het de vorige avond ook was, wakker wordt je uiteindelijk, maar niet door zo'n keihard irritant alarm, waardoor de adrenaline meteen door je lijf giert.
Ik wil niets anders meer.

Subject Started by  Replies   Last 
mysterious *depulso*
0 today, 09:04
Armando
28 yesterday, 21:20
Ruben:thebest:
18 yesterday, 15:59
Thor
258 yesterday, 15:53
Ella
56 Monday, 15:27