Member details

Trek die stekker uit mn wekker want ik lig hier net zo lekker

Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

21 Jan, 17:00
tuut tuut, tuut tuut, tuut tuut, en dan heel snel: tuuttuuttuuttuuttuuttuuttuuttuut en dan doe ik heb ff uit, 5 minuten later: tuut tuut, tuut tuut, tuut tuut, en dan heel snel: tuuttuuttuuttuuttuuttuuttuuttuut

_________________wekker________ik
gek word ik er van!!:shoot:
21 Jan, 17:39
De radio:-d Meestal word ik wakker met het journaal van 6 uur en dan snooze ik hem nog een keer:xd:
21 Jan, 19:52
een irritante buzz...

Soort hoge versie van fout antwoord bij quiz..
Ik haat dat ding :wtf: :thefinger: :machinegun: :cowboy: :dead: :shoot: :middlefinger: :middlefinger: :protest: :shouting: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :devil:
21 Jan, 20:11
Winnie the Pooh
Het kan haast niet erger he
:-p>
21 Jan, 21:42
Tuuuut tuuuut tuuuut tuuuut.
Zoiets.
iig vreselijk :-|
21 Jan, 22:09
mijn beltoon van mijn lg lc
(h) :shades: maar ik haat die werker wel:wtf: het leift gooi ik mijn lg cl kapot maar dat is sonden :sortof: :sortof: :sortof: :sortof: :sortof:
21 Jan, 22:11
heb een irritante wekker, die ik idd ook wel is weg wil gooien, wat me ook vaak genoeg gelukt is!:-p
maar moet een hard geluid hebben anders wordt ik niet wakker, hiervoor had ik een trilwekker onder me kussen daar werd ik altijd goed wakker van:-p
22 Jan, 09:02
tuut tuuut tuut
22 Jan, 11:52
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :-p
22 Jan, 18:06
nokia clock alert heel rustig deuntje hij zal wel rustig moeten doen anders word ik boos natuurlijk:-p
22 Jan, 18:41
"Wakker Worden, Wakker Worden, Wakker Worden......"
Vrij Irritante Tune :-s
Weet ook niet echt waarom ik hem heb ingesteldt! D8 is wel funny, Nou Is smorges best Rot wakker wOrden :-p
22 Jan, 18:42
Zo'n zogenaamd ouderwetse wekker die teeeeeering hard gaat!!!zo'n TRRRRRIINNNGGG-geluid die veel te lang doorgaat als je hem niet stopzet(en laat dat nou juist de bedoeling zijn:protest: )
je blijft eerder dood liggen van de schrik dan dat je ervan wakker word
wat een klereding:wtf:
22 Jan, 18:57
mijne klinkt als een digitale koowkwekker, en gaatie zo steeds harder piepe enzp, en als je hem stop:-o dan begintie 5 minute later weer voorals je evt weer in spaal val ofzo*-) oftwel mijn wekker gaat gemiddelt zon 5x af per ogtend , omdat ik egt nooit wakker kan worde :(()
22 Jan, 19:23
Tuuuut tuuuut tuuuut tuuuut Tuuuut tuuuut tuuuut tuuuut !!:crazy:
Zo ongeveer.:-p
23 Jan, 01:50
die van mij is mun ringtone een soort vogel ofzo echt loei irritant.

Subject Started by  Replies   Last 
Jéffréy :funnyface:
432 yesterday, 00:08
Aniek
7 Friday, 23:53
Joey..
2 Friday, 23:52
Armando
14 Friday, 23:28
Joey..
122 Friday, 23:24
Bianca