Member details

Trek die stekker uit mn wekker want ik lig hier net zo lekker

Sort by: -Old first- | New first

16 Apr, 22:02
Laten we hier smoesen op een rij zetten voor

TE LAAT KOMERS OP SCHOOL OMDAT ZE LIEVER IN BED WILLEN BLIJVEN LIGGEN EN DENKEN DAT JE HET 1E UUR WEL KAN BLIJVEN LIGGEN;-)

Hier al 1 smoes

- zeg dat je ketting er af was gevallen vrijf 2 x over je ketting heen zodat je smurie handen heb en dat die kan zien dat je aan je ketting heb gezeten ;-)

(y) (y) (y) veel suc6 ermee;-)
17 Apr, 01:21
gewoon zeggen dat je langer moest slapen, echte goede leraren hebben er begrip voor
17 Apr, 15:19
zeggen dat je lekke band had en naar school moest lopen of zeggen dat je wekker niet afging of dat je eerst je tas was vergeten en terug moest fietsen
zeggen dat er een ongeluk onderweg was gebeurd zeggen dat je moeder vorige avond jarig was pff er zijn toch zoveel smoesen:-p gwn briefje meenmen dat je na de dokter of tandarts bent geweest gwn zelf handtekening onderzetten:-p
17 Apr, 17:21
die laaatste van patrick is nog het slimst..werkt altijd!
17 Apr, 17:41
ik moet altijd met de bus... dus altijd smoes-klaar:-p
17 Apr, 19:12
oh men-eeeer *hijghijg* ja nou kijk ik stond zo bij de bus (gewoon op tijd enzo) dus ik kom daarzo komt er zo'n kleine kutbus aan:wtf: dus toen zat ie vol omdat ik bij een van de laatste haltes woon( weten ze toch niet dus dat kan je altijd zeggen) en toen moest ik om 10 over 8 nog weer naar huis lopen en mn fiets ophalen *hijghijg* en toen nog naar school.

offff

de bus stond in de file

offfff

mn ketting/band kapot.

offfff

ik ging op mn bek en dat deed pijn en toen ging ik ff naar huis om andere kleren aan te doen

offff

ik was mn tas/eten/iets anders vergeten

offff

ja meneer ik was al een half uur opweg toen kwam ik erachter dat ik vergeten was de deur opslot te doen:shoot:

offff

je de dag van te voren op school ziekmelden het laatste uur dan sta je ziek in het computersysteem dan kan je zolaat komen als je wil of helemaal niet komen.

offff

als je word gepakt als je er het 1e uur niet was gewoon zeggen dat je er wel was en zeggen dat je "waarschijnlijk niet hebt opgelet toen ze de namen op gingen lezen.

nou dat is wel weer genoeg succes ermee allemaal.

groeten,

matthijs:surfer: :coolpeace:
17 Apr, 21:20
Die van melissa vind ik goed :-d
18 Apr, 22:19
Sorry meneer, dat ik zo laat ben,

mijn wekker stond nog op wintertijd ! :-o

--tjaa, dat kun je niet te vaak gebruiken (1x per jaar ofzo), maar werkt wel super :hitchhike: --
18 Apr, 22:33
"Ik ben tenminste eerder als gisteren"
"Wees blij dat ik nog gekomen ben"

maar ja niet iedereen heeft zoon makkelijke Mentor als mij :-p (ken hem onderhand ook al 5 jaar :hammer: )
19 Apr, 13:08
Zal bij mij niet lukken :xd:
Ik woon 3 minuten van school af :-|
19 Apr, 14:06
Haha das balen, hoop voor je dat je niet zoon mentor hebt die dan gezellig bij je huis langs komt als je te laat bent :-|
19 Apr, 15:17
Ik zeg altijd dat ik de bus gemist heb.. maar ik ben eigenlijk helemaal niet met de bus, maar dat weten de leraren niet (y)
20 Apr, 14:33
ik zeg altijd dat ik wel op school was maar snel ff naar de wc moest en de deur bleef klemmen...
ze lachen je wel een beetje uit maaar je hebt resultaat:-d :-p
20 Apr, 15:53
bij onze meester is da ni zo lastig hij ziet wel waarneer je kom of ni hem boeit ht ni of we kome
21 Apr, 21:29
Ik moest omfietsen omdat ze met de weg bezig zijn (a)

Subject Started by  Replies   Last 
mysterious *depulso*
0 today, 09:04
Armando
28 yesterday, 21:20
Ruben:thebest:
18 yesterday, 15:59
Thor
258 yesterday, 15:53
Ella
56 Monday, 15:27
Melanie